載入中...請稍候...

訂閱電子報


聯絡我們

contact1.png
wallpaper.png

Q: 歷奇係咪一定要戶外玩,要上山下海?
A:唔一定!訓練內容可涉戶外上山下海,甚至高空…但其實有好多活動亦可室內進行,活動設計極為彈性,因應參加者需要,目標成效作調整。

Q: 係咪後生仔女,玩開運動先參加得? 
A:歷奇訓練係揉合咗好多元素係入面,反而更重視輔導方面。所以唔可以視佢係運動,細至幼童,大至長者都可以參加啦!近年亦都好多企業機構會搵我哋做訓練,所以話大人細路都接觸到。

Q: 參加呢類型活動一玩就要玩成日@@?
A:訓練時間可以短至幾小時,經驗試過團體自己安排時間作內部訓練,然後找我哋做一小節歷奇活動,活動設計最緊要切合到您嘅需要。但根據以上提過,訓練極重視過程,短時間成效上難免亦相繼減少。

Q: 通常會係邊度進行呢?
A:通常我哋建議係渡假村、營地進行訓練,始終戶外環境亦係歷奇理念中很重要一環。當然好多客戶未必方便遠行,我哋都提供到址服務,事前亦要視察環境合乎進行哪類型的活動。

Q: 睇咗咁耐…都仲唔明你哋即係賣咩?
A:可以話係賣以針對目的成效嘅訓練方案同服務,所以睇完似虛無飄渺嘅感覺係好正常!有事情仲想了解就不妨直接聯絡我哋啦!始終訓練程序都好需要大家互相溝通好先能達到預期目標同效果。

  • 如有查詢或任何合作機會歡迎聯絡我哋~